Telefonumun garantisi 9 eylülde bitiyordu. 20 Temmuz gibi garantiye gönderdim Teknosa aracılığıyla ancak telefonun garantisi bitmiş diye yapmadan geri yollamışlardı. Geri gönderdim faturasıyla beraber yine garantisi bitmiş dediler ve yapmadan geri gönderiyorlar. Nasıl bir yol izlemem gerekir? #Teknosa #motog4plus
Son bir saat içinde 251 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
e devletten hakem heyetine başvurun
Telefonu resmi olarak garanti suresinde verdiniz. O yuzden yapmak zorundalar. Hatta ben de G3 kullanırken garantisi bitmeden hemen önce verdim ve servisteyken süresi doldu ama ona rağmen sorun olmadan G4 aldım.
iki kez oldu ısrarla garantisi bitmiş diyorlar anlamadım bu işi
@alizgr Üzerine yatmaya çalışıyorlar. Peşini bırakmayın.
Bagirip cagiriniz. Bagirmadan Turkiye'de is mi yapilir?
hiccc ugrasma hakem heyetine basvur