The 100 nasıl bitti öyle ya 😮 😮 😮 Gel 1 yıl bekle şimdi 🙁

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Mehmet Özcan @ozcanm

    ay unuttum ben son bölümü... dur dur izleyeyim hemen spoiler yemeden 🙂

  • Tarık @tarikx

    Sonunda herkeş ölüyor. 🙂 🙂

  • Mehmet Özcan @ozcanm

    The 100 5x13 SPOILER #spoiler

    SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER

    @protego abiiiiiii.... o nasıl bölümdü öyle.. böyle bir ters köşe beklemiyordum. devamı gelir mi dizinin acaba merak içerisindeyim. çok fena yerde bitti ama yaa 🙂

  • protego @protego

    Her zaman olduğu gibi sezonun ilk yarısından sonra olaylar karışıyor, bende baymıştım ilk bölümlerde, bırakacaktım hatta tüm sezon böyle devam etseydi de toparladılar baya. Son 3 bölüm dehşet. Kökten değiştirdiler diziyi sezon finaliyle. Sağlam bütçe aldılar galiba gelecek sezon için 😀

  • Mehmet Özcan @ozcanm

    @orcun ohoo önce Lost'u izle öyle gel 🙂 finalde güzelinden sövmen lazım çünkü yapımcılarına filan. 😀

  • protego @protego

    @orcun Devam et bence zaten dizi kalmadı fazla 😀 Son bölümün IMDB notu 9.9 yani öyle söyleyeyim dizi için de rekor 😀 Spoiler vermeden nasıl anlatayım bilmiyorum ama ortam baya bir değişecek yeni sezonda 😀

  • Barış Tolon @baristolon

    SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER
    Sonunda Madi'nin Heda olduğunu gördüm artık ölsem de gam yemem. 😀 Lexa dizide favori karakterimdi (hala öyle) ve onun bir bakıma ruhunu taşıdığı için manevi olarak inanılmaz destekliyordum Madi'yi. Ama Clarke habire sıkıntı çıkarıyordu. 😀 Hoş onu da çok severim ama bu sezon çok farklı bir Clarke vardı. Önceliği sadece Madi idi. Sonu da çok hoştu. 2. sezondan sonra en iyi sezon finaliydi bana kalırsa. Bakalım yeni gezegende ne maceralar olacak. Bana çok fazla 1. sezon vari sahneler göreceğiz gibi geliyor. Tam o kıvamda çünkü. Sadece çok daha fazla karakter var. Baş kötü kim olacak, orada yerliler var mı, varsa neler olacak... En üzücü yanı uzun bir süre beklemek. 🙁