The 100 nasıl bitti öyle ya 😮 😮 😮 Gel 1 yıl bekle şimdi 🙁
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
ay unuttum ben son bölümü... dur dur izleyeyim hemen spoiler yemeden 🙂
Sonunda herkeş ölüyor. 🙂 🙂
Teşekkürler hiç izlemedim ama şuan izlemiş gibiyim 😀
@koraysuna Şiiiit çaktırma ben de izlemedim salladım öyle. 🙂 🙂
Taşlarlar sonra beni 😀
The 100 5x13SPOILER#spoilerSPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER
@protego abiiiiiii.... o nasıl bölümdü öyle.. böyle bir ters köşe beklemiyordum. devamı gelir mi dizinin acaba merak içerisindeyim. çok fena yerde bitti ama yaa 🙂
Devamı gelecek, 6. sezonun onayı alındı çoktan 🙂
@protego vallaha mı? oh beee. burda bırakırlarsa yazık olurdu baya. çok fena yere çektiler çünkü. nutkum tutuldu son 10 dk da.. 🙂
Lost kadar bozdu mu? 😀
Her zaman olduğu gibi sezonun ilk yarısından sonra olaylar karışıyor, bende baymıştım ilk bölümlerde, bırakacaktım hatta tüm sezon böyle devam etseydi de toparladılar baya. Son 3 bölüm dehşet. Kökten değiştirdiler diziyi sezon finaliyle. Sağlam bütçe aldılar galiba gelecek sezon için 😀
@orcun ohoo önce Lost'u izle öyle gel 🙂 finalde güzelinden sövmen lazım çünkü yapımcılarına filan. 😀
@orcun Devam et bence zaten dizi kalmadı fazla 😀 Son bölümün IMDB notu 9.9 yani öyle söyleyeyim dizi için de rekor 😀 Spoiler vermeden nasıl anlatayım bilmiyorum ama ortam baya bir değişecek yeni sezonda 😀
SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER-SPOILER
Sonunda Madi'nin Heda olduğunu gördüm artık ölsem de gam yemem. 😀 Lexa dizide favori karakterimdi (hala öyle) ve onun bir bakıma ruhunu taşıdığı için manevi olarak inanılmaz destekliyordum Madi'yi. Ama Clarke habire sıkıntı çıkarıyordu. 😀 Hoş onu da çok severim ama bu sezon çok farklı bir Clarke vardı. Önceliği sadece Madi idi. Sonu da çok hoştu. 2. sezondan sonra en iyi sezon finaliydi bana kalırsa. Bakalım yeni gezegende ne maceralar olacak. Bana çok fazla 1. sezon vari sahneler göreceğiz gibi geliyor. Tam o kıvamda çünkü. Sadece çok daha fazla karakter var. Baş kötü kim olacak, orada yerliler var mı, varsa neler olacak... En üzücü yanı uzun bir süre beklemek. 🙁