@bakiyildiz #scharp kullanıcın bileğilerini kaydetmesini istiyorum böyle yazdım sonra kayıt başarılı dedi ama kaydettiğini görmedim ne yapmalıyım


@bakiyildiz #scharp kullanıcın bileğilerini kaydetmesini istiyorum böyle yazdım sonra kayıt başarılı dedi ama kaydettiğini görmedim ne yapmalıyım


Son bir saat içinde 149 ziyaretçi, 92 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Siz doğrudan button3_Click eventine MessagBox.Show("Kayıt başarılı"); yazmışsınız. Bu yüzden o mesaj butona tıklandığını gösterir sadece, kayıt işlemi ile bi alakası yok yani. Eğer kayıt gerçekleşmiyorsa kaydet fonksiyonunda bir eksik vardır onu göstermelisiniz ki yardımcı olabilelim.
kayıt başarılı çıkıyor ama ben sadece yazdığım isimleri orada görmek istedim list boxın içinde