Tekrar yazılım öğrenmeye başlamak istiyorum. ( Önceki başlamalarım başarısız olmuştu 😀 )
iPhone için herhangi bir uygulama geliştirmek istiyorum. Mac de var. Xcode dışında ne indirebilirim kolay bir şeyler yapabilmek için?
xCode kadar kolay olur mu iPhone'a atıp çalıştırması?

BeğenFavori PaylaşYorum yap