Tekrar yazılım öğrenmeye başlamak istiyorum. ( Önceki başlamalarım başarısız olmuştu 😀 )
iPhone için herhangi bir uygulama geliştirmek istiyorum. Mac de var. Xcode dışında ne indirebilirim kolay bir şeyler yapabilmek için?
xCode kadar kolay olur mu iPhone'a atıp çalıştırması?
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
ya bendede böyle oluyor hep. basliyorum, for while falan zaten bildigim seyler. ama ögrenince yapacka bisey olmuyor, sonra birakiyorsun unutulup gidiyor. matlab iyiydi biseyler cözdürürken ögreniyordum, 2 senede bir isim düstügünden geri unutuyorum 😀
Öylesine öğrenmek yerine bir hedef belirleyin bence. Şu uygulamayı yapacağım ve ya şöyle bir oyun yapacağım gibi.
iOS,macOS için Xcode en iyi ve en basit seçenek. Xcode 10 beta yükleyin bu arada, 9. versiyondan çok daha iyi.