Kola ictim. Bu aspartam ağzımda şekerli bir tadı bırakıyor. Tükürüğü yutarken filan tatlı oluyor. (Karbonhidrat sindirimini sağlayan enzime umarım tükürük deniyordur.)
Son bir saat içinde 67 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Enzimin adı amilaz, tükürükte de bulunur. 🙂
İkisi de var. https://teknoseyir.com/durum/902900#comment-3335951
Zero ilk çıktığında tadı hoşuma gitmişti. 200ml kutuyu içtikten sonra hoş tat bırakıyordu. Şekersize dönünce tat değişmiş gibi geldi. Aynı keyfi vermedi.
Aspartam karbonhidrat değil,
O yüzden kalorisiz.
Aspartam candir 😂