https://www.yildizliurunler.com.tr tarafından DOLANDIRILMAM 🙁
Bayramdan önce Philips GC9324/20 2100 W Buhar Kazanlı Ütü aldım ürün elime ulaşınca zaten paketi pespaye bir haldeydi.Ürünü açtığımda ürünün kullanılmış olduğu düşünmeye başladım ki o da ne?Ürünün kullandıkça dolan kireç haznesinin içi su doluydu ve açma metali sudan dolayı küflenmişti 🙁 Bayram boyunca ulaşmaya çalıştım fakat resmi tatil olduğu için ulaşamadım.Bayram bittiğinde ürünü sıfır bir ürünle değiştirmek istediğimi kibarca ifade ettim.Açılmış kutuları almadıklarını,ücretini ödersem onlara gönderebileceğimi söylediler.Yani Mağazada bana kullanılmış ürün satıyor,ücretini öde bize gönder bizde fabrikaya gönderelim diyorlar?Bunun fabrikayla ne ilişkisi var?Bu nedir allah aşkına? Yasal hakkım olan cayma hakkımı bile kullandırtmıyorlar böyle birşey olabilir mi yahu ? Yasal hakkım sitenin hangi durumlarda ürünü kabul etmediğine dair aramızdaki sözleşmeyi resimde görebilirsiniz...

Geçmiş olsun sorunun halledilir inş.
Sağol hocam . 10 yıldır alışveriş yapıyorum neredeyse internetten aklıma hayalime gelmezdi böyle birşey olabileceği
15 içinde hakkım var biliyorum 😀 İşte tamda buna şaşıyorum inanamıyorum
Geçmiş olsun.
sağol hocam
@brave üsteledim.Mahkemeye gideceğim.
Sitede yazanlar senin hakkını engelleyemez. Aksi halde yasa dışı olur. Geçmiş olsun.
Hocam sitede de zaten yazmıyor ki olayın komik tarafı o 😀
@zeus Bu ekran görüntüsü nereden?
@ozgurg Siteden ama ütü bu kapsama girmiyor.
Valla ben hakem heyetine giderim, o süreçte de ütüyü kullanırım sonra faiziyle öderler D:D Yani umarım öyle olur 🙁
heyete gideceğim bakalım :((
@krycek Hocam sıkıntı yok,ütüyü kullanırım.Sonra benim 3-4 ay kullandığım ütüyü alır başına çalar artık 😀
Heyete başvurumu yaptım dostlar 😀
@zeus hocam şu heyete nasıl başvuruluyor? onu da bi anlat sana zahmet. işimiz düşünce dört dönüyoruz.
@wretcher Çooooooooooooook kolay,anlatayım.E-devletten aramaya tüketici hakem heyeti yaz seni şikayet edeceğin bölüme yönlendiriyor.Boşluklar var örneğin malın fiyatı ne? Nereden aldınız?,şikayetin konusu vs diye dolduruyorsun bu kadar 😀
@zeus demek o kadar kolay he? valla ben hep kaymakamlığa gidiyosunda orda bi amcaya derdini anlatıyosun diye hayal etmiştim. eyvallah! çok teşekkür ederim!
@zatisahaneleri Başvurdum 🙂