Bir telefon neden ses çıkarır? Telefon işlem yaparken bobin sesi çıkıyor. Mesela scroll yapıyorum ses geliyor. Kulaklık takılıyken bu ses kulağımın içine kadar geliyor. Yalıtımsız olduğu için sanırım. #GenralMobilePişmanlıktır

BeğenFavori PaylaşYorum yap