Bir telefon neden ses çıkarır? Telefon işlem yaparken bobin sesi çıkıyor. Mesela scroll yapıyorum ses geliyor. Kulaklık takılıyken bu ses kulağımın içine kadar geliyor. Yalıtımsız olduğu için sanırım. #GenralMobilePişmanlıktır
Son bir saat içinde 173 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Elektronik parazitlenmeler olabilir.
Coil whine denilen olay. Daha önce bilgisayarda, modemde hatta kablosuz mouse'da olduğunu görmüştüm ama telefonda olduğunu ilk defa defa duyuyorum
İsmini hatırlayamamıştım. Sağolun.
Türkiye'de üretiliyor artık. Ondandır
Gm5plus benimki. Yerli değil.
+ #piranha