#TeknoSeyirPlus bence en olabilecek sürede bir mobil uygulama olması gerekiyor, böylece Plus üyelere orda daha kolay ayrıcalıklar hissettirilebilir
Son bir saat içinde 93 ziyaretçi, 32 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Düzgün bir mobil uygulamanın maliyeti çok yüksekmiş. Alınan abone ücretinin çoğu oraya gidiyormuş. Murat bey öyle demişti
Ts deki geliştiriciletden makul ücretler ile destek alınabilir, googleplay de var bir iki tane ama onlar resmi değil
@ahmetx90 Çok işe yaramıyor onlar. Ben kullandım ama mobilde tarayıcıdan kullanmak daha kolay geldi
@asafduru @ahmetx90 ben beleş yapem dedim de bakan yok 😀
@miragessee Ben TS gibi bir sitenin üyelerine bile olsa, gönüllü bile olsa beleş iş yaptırmasını doğru bulmam. Murat bey, Levent bey ve Hamdi beyde böyle düşünmüşlerdir muhtemelen. Sonuçta burası ticari bir işletme.... Ama tabii ki belirli indirimler yapılabilir ve sözleşme dahilinde çalışılabilir birlikte
@asafduru şunu beleşe yaptım mesela 😀 https://itunes.apple.com/us/app/teknoseyir-mobil/id1190131055?mt=8
sözleşme teklif ettim ama cevap vermediler.
@asafduru cevap vermiyolar diye bende kendim ts benzeri site yapma yoluna girdim ts yönetiminin keyfini beklemeye gerek yok 😀 site adı: http://teknozuhur.com/ yeni başladım ne zaman yayında olur bilmem 😀
@miragessee Bu tür bir şeyi izinsiz yapmak pek doğru değil gibi geldi bana
@asafduru neyi? 😀 teknozuhur'sa mg nin yorumları öylesine test için. Normalde orda mg felan olmucak yani 😀 Başka bi site.
@miragessee Hımmm... İncelemeler TS in değil mi? O zaman sorun yok tabii
@asafduru yok onlarda test 😀
@asafduru zaten tıklayınca ts ye yönleniyor. Direk ts den html kodu alıp düzenleyerek gidiyorum. O yüzden öyle.