Arkadaşlar, vimeo'daki videolar daha kaliteli geliyor gözüme, bitrate-fps oranları daha mı yüksek ? Yoksa ben mi yanılıyorum ?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Daha yüksek.
Videolar Vimeo'ya yükleniyor. Oraya yüklenen videoyu Vimeo, kendisi Youtube'a yüklüyor. Böylelikle Youtube'a yüklenen video, 2 kere render edilmiş oluyor. Bu yüzden Vimeo'daki görüntü daha kaliteli gözüküyor.
Orası öyle de vimeo normalde de daha kaliteli render yapıyor zaten. O yüzden profesyonel takılanlar vimeo kullanıyor hep
@protego Aynı fikirdeyim.
Youtube boyutunda bir sıkıştırmayı handbrake ile yaparsan cons. bitrate değerini 27-28 yapmam gerekiyor. Full HD için üst limit 24...