Hayırlı olsun. #TeknoSeyirPlus
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Buradanın şlrket olduğunu unutmamak lazım. O paradan vergi, ıvır zıvır, maaşlar kesilince ellerine çok daha az para kalıyor.
@kosmer sağolsun vergiler 1000 tl nin 400 ünü aliyor. "oo knk yeni ayakkabı almissiin,siftaah" diye üzerine basan arkadaşlar gibi😂
@kosmer yok yani kazancın yarisi kaliyor alana, daha bile fazla gitmesi lazim, firma gider vs gosteriyordur kiradan. O şekilde biraz daha kazanabiliyorlar demek istedim🙂
O 5000tl saf kâr ile 5 kişi maaş alıcak hatırlatırım 🙂
Gerçekten cem yılmaz espirisi vuku bulmuş. Bilmem kaç kişiden sukadar para iyi iyi iyi ... Düzgün yayınların ayakta kalması gerekir bunuda bu şekilde yapmaları isabetli oldu. İçerigini tüketiyor ve tatmin oluyorsan herkes elinden geldigince destek olacak olmayan içinde zaten değişen pek de bir bir şey yok. destek olanlara da anlatıkları kadarını yapmaya uğrasıcaklar.(yapmasalarbile dert degil)