Plus icin kullanilan video player ayarlari degistirilebiliyorsa, ok tuslarina her bastigimizda en azindan 5er saniye atlamasi daha iyi olucaktir diye dusunuyorum. Su anda ok tuslari yalnizca 1 saniye ileri geri sariyor. Ayrica Mozilla kullaniyorum cift tiklayarak tam ekran yapamiyorum. #geribildirim @hkellecioglu @gamsizm

BeğenFavori PaylaşYorum yap