#TeknoSeyirPlus iyidir, candır.
Ekşi Sözlük başta olmak üzere bu yapılanmayı küçümseyen insanlara da bir cevabımız olmalıdır. Elinizin kolunuzun uzandığı sosyal mercilerde Ts ailesinin bu girişiminin savunulması gerekiyor. O gün bu gündür, gazamız mübarek olsun yiğitler. 🙂
istedikleri kadar küçümsesinler, plus daha ilk günden tutulmuş bir sistem. zaten o siteler sözlük mözlük sitesi değil ki, eleştiri sitesi hepsi.
@karasinez bir kaç kez çok sorulmuştu bir iki konuda cevaplamıştım. Aslında bu yorum yazma eklentisinde bir takım kısıtlamalar var örneğin mesajı editleyemezsiniz. editlerseniz html kodları siliniyor, bunu baştan söyleyeyim. Resimdeki gibi html kodları ile birlikte yazı yazmanız gerekli, "boşa geçen zaman"ın başındaki ve sonundaki ekler eklenmeli.
ya bırakın şu fakirleri 😀
2018 ekşisözlük xD xD