Bu makinaya monitör tavsiye edermisiniz bütçe 1000 civarı
Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 23 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Almışken 27inç 2k bir ekran al. 24 bana küçük geliyor
1000 liraya en fazla bu oluyor: 32 inç, freesync, 2K, 75 hz, MVA panel. https://www.incehesap.com/aoc-q3279vwf-gaming-monitor-fiyati-38065/?ref=akakce&v=1.7.5