Herkese iyi günler öncelikle;
Az önce bilgisayar ile kullandığım faremi bozmuş bulunmaktayım (malum oyun oynarken çirkinleşebiliyor insan :D) .
Bunun sonucunda da yeni bir oyuncu faresi arıyorum 100 tl civarlarında.
Aradığım özellikler:
Ellerim büyüktür fare biraz büyükçe olsa iyi olur.
Baş parmağımın olduğu yerde en az iki tane tuş isterim ( bombaları onlar ile kullanırım ).
Sağ elimi kullanırım simetrik veya asimetrik farketmez.
Aradıklarım bu kadar yardımcı olabilecek , fikir verebilecek herkese şimdiden teşekkürler.
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Logitech G102 kullanıyorum. 2 adet makro yeterli diyorsanız bir bakın.
Ben de onu düşünüyorum açıkçası ancak fiyat biraz yukarıda gibi yine de bir şey bulamaz isem günün sonunda onu alacağım gibi duruyor.
@4honor ben alırken 100tl idi o yüzden önerdim. Bu fiyatlara bulunur sanırım halen.
@otroligt hocam ellerim biraz terler de terletiyor mu eli peki uzun kullanimda ? ( Çok uzun kullandığım zamanlar oluyor ders+oyun+ders+oyun...)
@4honor kişiden kişiye değiştiğini düşünüyorum ama ben terleme yaşamıyorum fazla. Vizeler sonrasi sabah 10 gece 12 online oyun oynama tecrubelerime dayanarak söyleyebilirim 😀
Hocam siz kullanıyor musunuz yine teknoseyir den biri beğenmemiş idi diye hatırlıyorum
Hocam ellerim biraz terler de terletiyor mu mouse çok fazla
Bir süredir bunu kullanıyorum, makro tuşlar yazılımıyla ayarlanabiliyor (bloody gibi yazılıma 10 dolar istemiyor), ben aldığımda 60 liraya en f/p fare buydu
https://www.teknosa.com/urunler/125088645/preo-my-game-kablolu-gaming-mouse-siyah
Hocam bilemedim ki preo ben hor kullanırım klavye fare dayanır mı ki?
@4honor Hor kullanma ölçütünüzü bilmiyorum ama kedim (https://teknoseyir.com/durum/846930) ilk aldığımda bu farenin kablosuna atlayıp masanın üstünden düşmesine sebep oldu, ben kesin sol tık gitti dedim ama tüm tuşlar sorunsuz çalışıyor 😀 Bunun dışında ara ara gaza gelip kablosunu kemiriyor ama hala zarar veremedi 😀