#akış
#yurtiçkargo
Son bir saat içinde 172 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Hangi şubesi acaba?
Öyle bile olsa yaptığın işe insanın saygısı olmalı.
Yasadigim sehirdeki sube icinde ayni olay geçerli, 6 ay falan once bende buna benzer bir goruntu kayıt etmiştim.
Bence ücret ten ziyade, insan olmak önemli.
Videoyu dikkatli izlerseniz ortadaki cocuk içinden gelmeyerek çalışıyor, kolinin kenarından tutup atıyor.
adam gibi denetleme yok ki.şu ana kadar ki videolarda görünen elemanları atsaydılar, yemezdi böyle takılmak
0:55 Koli bile isyan etmiş beni bırakın diye kendini aşağı atıyor 😀
Aynen. Milletvekilleri mükemmel çalışıyor mesela.
@ronniejamesdio Aldıkları maaş az geliyor olsa gerek 🙂 Mevki fark etmeksizin zihniyet sıkıntılı olunca, kargocusuda, milletvekili de aynı.
Eski video olması lazım, ek olarak tek bir kargo olsa neyse, genelinde durum ya böyle ya daha da vahim.