Konya'da olmaktan iyidir.
Son bir saat içinde 135 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Tamam gez gör ama bu saçmalık ne yahu. 😧
Rahat batıyor.
Parasıyla rezil olmak.
Konya kötü mü ya Mart'ta orada askerlik yapacağım. Gez Dünya'yı gör Konya'yı demişlerdi. 😀
"İç şarabı *** Arabı" da diyorlar. Çok da itimat etmemek gerek.
Az biraz aklı olan kişilerin konyanın düşünce yapısını bilir düşünceye ve insana olan saygılarını bilir ve uzak durur diyorum ve gidiyorum 😀
Geçmiş olsun
Şu an Konyada olmayı o kadar çok isterdim ki...
😒