Merhaba arkadaşlar,ofis için çok fonksiyonlu yazıcı almak istiyorum.İki model arasında kaldım,tecrübe sahibi arkadaşların önerilerine ihtiyacım var.İki modeldede fax tarayıcı yazıcı ve wifi özelliği var,canonun baskı adedi fazla yazıyor özelliklerinde.ikisinede dolum yapılabiliyor dolum fiyatlarıda uygun.
CANON I-SENSYS MF237W 1232 tl
BROTHER MFC-1911W 827 tl
Son bir saat içinde 164 ziyaretçi, 89 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Marka/model bilgilerini bir an oyun keyi sandım 😀
Kyocera 2500dn serisi almanı tavsiye ederim.
İşte canon mf410 kullanıyorum hic uzmedi meret. Toner dolumu kolay. Tarayıcısı hızlı ve kaliteli. Cift taraf hazma tarama.vs hepsi var faks eposta vs hepsi var. Hızı da gayet iyi bir bakın derim.fiyati nedir bilmiyorum