osskur @osskur 22 Aralık 2017 - 01:15 Birileri minig mi yapıyor ne ? BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 5 osskur @osskur işlemciyi neyin coşturduğunu bilmiyorum. i7 işlemciyi bir youtube videosunun bu kadar zorlayacağını sanmıyorum. chromenin saçmalayacağı tutmuş. 22 Aralık 2017 - 01:23 Yanıtla Beğen 4ever @joe Anti miner eklentisi kur yine de 22 Aralık 2017 - 02:10 Yanıtla Beğen ipekcan @ipekcan Yapsınlar da 3 kuruş para gelsin. Harcanan emeğin karşılığını alamıyorlar zaten. 22 Aralık 2017 - 03:08 Yanıtla Beğen 1 Hamit ÖZLÜ @hamitozlu İşte bu yüzden operaya geçtik. 22 Aralık 2017 - 08:19 Yanıtla Beğen osskur @osskur 4-5 dakka böyleydi, kapattım açtım normale döndü. 🤔 22 Aralık 2017 - 11:55 Yanıtla Beğen İptal
işlemciyi neyin coşturduğunu bilmiyorum. i7 işlemciyi bir youtube videosunun bu kadar zorlayacağını sanmıyorum. chromenin saçmalayacağı tutmuş.
Anti miner eklentisi kur yine de
Yapsınlar da 3 kuruş para gelsin. Harcanan emeğin karşılığını alamıyorlar zaten.
İşte bu yüzden operaya geçtik.
4-5 dakka böyleydi, kapattım açtım normale döndü. 🤔