7 kasım da yeni kimlik için başvurdum . bugün sabah kimliği teslim ettiler. Çok şaşırdım.
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
😀
Hatay da yaşıyorum.
Eğer önceden randevu alıp nufus dairesine gitmekten bahsediyorsan bende öyle yaptım ekimin ortasında int. randevu aldım 7 kasıma, gittm nufus dairesine yarım saat başvurumu tamamlaması sürdü memurun. sonrasında ptt yolu ile gelecek dedi ve 10 kasım sabahı elimdeydi ben 15 gün 1 ay sonra gelir diyorumdum ona çok şaşırdım.
İyiymiş 4,5 ay bekledim.
:O