Arkadaşlar "555 555 15 00" numarası aradı Türk Telekomuz diye. İnternette baktım ama kimisi doğru demiş kimisi dolandırıcı demiş. Son zamanlarda yüklediğim kontörleri filan söylediler internetinizi çok kullanıyorsunuz filan. 1000dk 1000sms 10gb a 12 ay taahhütle 29 lira dediler. ne diyeyim ? 🙂
Edit: Dolandırıcı değilmiş.
Edit2: Tarifeye geçtim. Bir sıkıntı yok. mevcut kontör gelecek faturadan düşüldü.

BeğenFavori PaylaşYorum yap