adamlar dünyadaki ilk incelemeyi yapmıslar 20bin lira vererek. 😀 #akış
https://www.youtube.com/watch?v=SKzcM1nbkPI&feature=push-u-sub&attr_tag=R8oXoNOtO1uDCoCB-6
Son bir saat içinde 199 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

ne zaman bitecek dirsekcilerin paylasimlari burda
ha buna bakarak iphone x alır mıyım almam 😀
o degil de alet çok şık ya bayıldım.
Fiyatı da çok şık. Kenarlar antika amerikanlar gibi krom diye bağırıyor.
yakında iphone10 siriyi imana getirdik clickbaitleri başlar.
kardes yigidi öldür hakkını yeme bu videoyla attıgın videonun alakası yok mallesef. lansmandan çekmiş birisi digeri dünyada herkesden önce alıp cekmis. fark var. ki lansmanda hakkı alkan da cekmisti. https://www.youtube.com/watch?v=oNccQQEnAJ0
@de-tl3 ürün 3 kasımda cıkacak da ondan. daha cıkmadı önsiparis bile acık degil. ?
nese öyle olsun apple ne zaman hangi editöre telefon vermis tarihte. hey allahım nese kapatalım.
Verge bile ya soyle güzel kullaniyoruz falan filan diye anlatirken ancak tek bir resim koyamazken adamlar catir catir video cekmis yayinlamis. Söyleyecek bisey yok. Gazetecilik bence budur.
Yada apple bunlara inceleme icin temin etti. Bunlarda NDA´yi görmezden gelerek video cektiler. Ama apple böyle islerin pesinden kosacagi icin yapabileceklerini sanmiyorum
kafayı yemiş bunlar ya, rezil durumdalar. adam geçen gün takipçileriyle buluşma yapmış o bile sponsorluydu biliyor musunuz... çayları sponsora ödetince başı göğe eriyor.