beyler acil cevap justcause 3 gta5 e benziyor diyorlar gta5 kadar iyi mi alınır mı gta5in yarısı kadar mapi olsa bana yeter sizce alayım mı %75 indirimde. #akış #KonuDışı #TeknoYardım
Son bir saat içinde 199 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Adından anlaşıldığı gibi kaosu seviyorsan daha iyisi yok.
Oyunda pek mantık yok. Patlama istiyorsan, uçma kaçma istiyorsan pek alternatifi yok ama gta 5 kadar iyi değil. Şahsen ben 10 dakika oynayıp oyunu sildim.
hmmm
İkincisini oynamıştım, çok güzel oyundur. Uçup kaçma - sağı solu patlatma konusunda sınırsız bir özgürlük var oyunda.
Etrafta serbest takılırım kaos yaparım diyorsan al hikaye filan bekleme.
gameplaylerine baktımda heryer dag taş orman ya açık dünya bile olsa pek çekmedi beni teşekkürler yorumlar icin gta5 yeter acık dünya takılmacası icin.
Böyle çok ikilemde kaldığınızda önce oyun videolarını izleyin, tatmin olmazsanız torrent'ten indirip bir bakın. Beğenirseniz satın alın.
ben nasıl beceriyorsam ne zaman torrentten oyun indirsem pc virüs kapıyor 2 haftaya pert oluyor onun icin anca müzik film icin ugruyorum torrente. format ata ata eski sistemimin hard diskini 1 yılda çürütmüştüm.
Açık dünya haricinde pek benzediği yok. Haritadaki yerleşim alanları ve etkileşim az, kuzeyinin büyük bölümü dağ. Hikaye süresi az sayılabilir. Fizik kurallarından bağımsız olarak ortalığı yıkıp geçmek çok keyifli. 😀