Nintendo 3ds aldım alırken super mario 3d land ve benzer birkaç oyun geldi cihazı çok sevdim ama platform oyunları sevmediğim için ne yaptıysam mario'a alışamadım ve bende bu oyunu satıp diğer oyunlara yatırım almaya karar verdim bazı oyunların demo sürümünü oynadım beğendim şimdi mario 3d land (pal) kaça satsam iyidir kutu yok sadece kartuş var?

BeğenFavori PaylaşYorum yap