#otoseyir #KonuDışı Ruhsatı araba da bırakmanın olayı nedir? Herhangi bir felaket senaryosun da (çalınma, kundak, sel) ruhsat olmadığı için kasko ve ilgili makamlar ile sorun yaşarmıyım?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • protego @protego

    Türkçe nazisi is here

    "arabada"
    "senaryosunda"
    "yaşar mıyım?" olmalı

  • Gump @runforrest

    Yanına almakta bir problem. Şimdi araç el değiştirebiliyor aile bireyleri arasında. Herkesin kafasın da bir ton şey var. Vermeyi unutsa daha büyük problem çıkabilir. Benim senaryom da eğer ki sürekli bırakırsak ve işler kötüye giderse mağdur duruma düşermiyiz ruhsat ibraz edemediğimiz için acaba?

  • Gump @runforrest

    @orcun adamlar açık açık bırakmayın demiş. Heyecan aramaya gerek yok o zaman. Çünkü biliyorum işin sonun haklı dahi olsak biz uğraşırız bu memlekette. Zor mu yani şunu kredi kartı boyutuna indirmek. Cüzdana sığsa anahtarlık yapsak. Ne bileyim basit gibi gözükse de cüzdan telefon ruhsat bilmem ne derken çanta şart oluyor. Her ortamda çantaya hakim olmak ayrı bir mesele neyse bilgilendirme için teşekkürler. En makulü buydu 🙂

  • Gump @runforrest

    @coke Yine baba haklı çıktı yani. Kemal sunal filmi gibi olduk iyice. Adam o kadar güvenmiyor demek sisteme uğraştırırlar bizi düşüncesiyle bırakma taraftarı değil.

  • Gump @runforrest

    @orcun Tamam haklılar ben bişey demiyorum. Fakat sene olmuş 2017 kimlik kart boyutuna inmiş çipli olmuş vs. vs. ruhsat niye bu gelişmelerden etkilenmiyor hiç. Ben kendimi bildim bileli eski nüfus cüzdanları gibi sayfa sayda sıcaktan akışmış okunaksız yazılar ne lan bu 🙂

  • Gump @runforrest

    @orcun Düzeltilecek çok şey var belki ama bunlar hayatın gerçekleri. Sürekli kullanılan bir şeyi taşıması kolay hale getirmek büyük bir hizmet benim nazarım da. Ruhsat başı 50 TL alsa ki fazla alırlar. Yine devlet kazanır 🙂

  • lterlemez :) :\ :( @lterlemez

    Eskiden takibi, evrak takibinden dolayı çok zor oluyordu. O yüzden de araçta bırakmayın deniyordu. Ama şimdi, evrak takibi çok kolay, o yüzden bir sakıncası yok gibi. Ancak, şöyle bir durum var. Ruhsatın aynısı kopya edilip, başka araçlarda kullanılabiliyor (plakalarda, şu anda yaşadığımız olaylarda olduğu gibi), o yüzden başka bir fotokopisini bulundurmanızda fayda olabilir. Bende aracın içinde bırakıyorum ama aslında yine de bırakmamakta fayda var sanki. Unutup, unutmama meselesi...

    Aslına bakarsanız, bence araç ruhsatının ayrıca, yeni cipli ehliyetlere de işlenmesi gerektiğini düşünüyorum. Hatta ve hatta, tüm araç sigortalarının da işlenmesi mükemmel bir olay olur ama bizimkiler düşünür mü, düşünse de yapar mı, orasını bilemem.
    Bana kalsa ehliyet bile çıkarttırmam, hepsini nüfus cüzdanına işlerim ama bu sefer de alınması gereken ücretler de sıkıntı çıkacağı için yapmazlar diye düşünüyorum.

  • lterlemez :) :\ :( @lterlemez

    @orcun Adam ceza kesmeye üşeniyor çoğu zaman, sizi hiç aramaz. Ancak terör olayı falan olacak, belki o zaman ancak ararlar...

  • Gump @runforrest

    Ülkemiz dışına çıkacak olursak dünya genelinde ruhsat tipleri ve sürücü ruhsat ilişkisi nasıl acaba kafamda deli sorular 🙁