#teknoyardım @gamsizm
Merhabalar arkadaşlar,
Şöyle ilginç bir sorunum var. Elimde Sony A6300 makine var. İstediğim şey fotoğrafı çektiğim anda fotoyu PC'ye kayıt etmesi. Makine içerisinde wifi export/import olayı var ama anladığım kadarı ile her fotoğraftan sonra bunu yapmak zorundayım. Benim istediğim ise çektiğim anda yapmak yani makineye elimi sürmeden fotoğrafların direkt PC'ye aktarılması. Bunu nasıl yapabilirim ? Lütfen yardım 🙁
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Eye fi hafıza kartları var, incelemesi de mevcut olmalı sitede, tam bu dediğiniz işi yapıyor ürün.
@elwray47 peki kablo ile bağlayarak falan bunun bir yöntemi yok mu acaba ?
@ragecub3 sonyde var mı bilmiyorum canon un yazılımıyla oluyordu, wifi değil de direkt aktarım yapıyordu.
Baya güzel bir teknoloji deneme imkanımız olur inş.