Hearts of Iron, Europa Universalis, Civilization gibi oyunlar önerir misiniz? Bu Paradox oyunları çok karışık. Civ ise çok yüzeysel kalıyor. Tycoon tarzı olmadan şehir ülke similasyonu istiyorum.
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Civ çok yüzeysel, Europa Universalis Hearts of Iron da çok karışık geldi 😀 EU4 ve Hof’la aynı yapımcının Stellaris isimli oyunu var onunla orta yolu buldum baya iyi anlaştık 😀
Gelecek sevmiyorum hocam.
Abi kendimi gerizekalı gibi hissediyorum çok karışık arayüz vs. Hiç kullanışlı değil.
Supreme Ruler serisine gözat. İçlerinde saymadığın Crusader Kings 2 ve Victoria 2 var. Onlara da bak. 🙂