Furkano Simone @furkanosimone 02 Eylül 2017 - 21:57 İphone Se'den sonra harbi kürek gibi geldi . BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 3 4 Emre.C @frankenstein Bu kadar büyük telefon kullanamam bikere cebime sığmaz tablet niyetine kullanırım. 02 Eylül 2017 - 22:35 Yanıtla Beğen Agab @agab 3den 6ya geçilir neden geçilmesin 😀 1den 3e atıyorum ben bazen tasarruf için. 02 Eylül 2017 - 22:41 Yanıtla Beğen eray çelik @eraycelik Güzel telefon 02 Eylül 2017 - 22:49 Yanıtla Beğen Servet @enigmasi O fiyatın tıpkı fotoğrafta göründüğü gibi olması vardı işte 02 Eylül 2017 - 23:10 Yanıtla Beğen İptal
Bu kadar büyük telefon kullanamam bikere cebime sığmaz tablet niyetine kullanırım.
3den 6ya geçilir neden geçilmesin 😀
1den 3e atıyorum ben bazen tasarruf için.
Güzel telefon
O fiyatın tıpkı fotoğrafta göründüğü gibi olması vardı işte