#akış Merhaba Bilgisayar üstatları
b250m mortar anakart aldım.
zalman z1 neo "Z1" kasaya uyarmı acaba
yada aerocoll xpratatör cube ye yardımcı olursanız sevinirim
bide aerocool kcas 600 80+ güç kaynagı alacagım ekran kartını seneye alcam elimde r240 var

BeğenFavori PaylaşYorum yap