#akış 500 ve 444 #tsanahtarlık bende (: birisi @fatihy e de haber versin, 500 kimde diye sormuştu, sadece avatarım yüzünden engellenmek pek hoş değil
#herşeyteknoseyiriçin

#akış 500 ve 444 #tsanahtarlık bende (: birisi @fatihy e de haber versin, 500 kimde diye sormuştu, sadece avatarım yüzünden engellenmek pek hoş değil
#herşeyteknoseyiriçin

Son bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Senin de avatarın pek hoş değil.
katılıyorum, fakat çok komik, bunca derdin arasında "şu avatara bak hehe" diye yüzde bir tebessüm oluşmadı mı?
@adnan008 hayır. Vestel reklamının üstüne bu ne rezillik dedim.
@madiko vestel rusyada erotik reklam yayınlamış
@adnan008 güldürmedi. ama senin bedenin senin kararın.
@karma-ruya avatarı internetten buldum, ben değilim
Açık artırma başlasın 🙂
Avatardan psikanaliz kasanlar eqlesin
avatar yuzunden engelleyen onyargili birisinden baskasi olamaz. daha cok yolunuz var!
Beni sadece avatarım yüzünden engelleyen en az on kişi var, hiç bir tartışmaya vs. girmememe rağmen.
@adnan008 daha iyi iste. burda masum takilan tiplerin, kafasindan gecenleri ogrenmek bile istemez insan.
@adnan008 avatarın beni de çok rahatsız ediyordu. uBlock ile sadece görseli blokladım. Genelde hareketli gifleri öyle yaparım. Kişiyi block lamak biraz fazla olur….
500... güzelmiş. Bende de 499 var
@gamsizm abi yeni çıkacak anahtarlıkların 008, 34 ve 500 numarasını alabilir miyim? ayırma şansın var mıdır? geçen sefer 008 dahil ilk numaralar bizim dedin eyvallah dedim ama busefer 007yi ve özellikle 008i istiyorum