Şu ekran kartı fiyatlarının artması yakında başka sektörleride vurabilir. Bitcoin için alınan kartlardan sonra piyasada sadece 1050ti ların kalmasından ötürü, onlarında fiyatları artmış. Yakında Levent abinin istediği gibi, kocaman fanlı, soğutuculu kartlar yerine minik, çözümler çıkacak ama isimleri Mini yada Gaming yerine "Miner" vb olur. Bu sefer hem malzeme kalitesini düşürüp hem daha pahalıya ürünler görürüz.

BeğenFavori PaylaşYorum yap