Türk Uyduları ile çekilmiş görüntülerin paylaşıldığı Tübitak'a ait bir blog. Çok güzel kareler var. #uzay #UyduFotoğrafçılığı
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 207 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

O kadar yüksekten nasıl görüntü alıyorlar, güzel teknoloji.
görüntüde sorun yok, uydunun çözünürlüğü o kadar
Google neredeyse evin içine kadar giriyor. Bu nasıl güvenlik.
@zirkenyum 2,5 m2 olan GÖKTÜRK-2 bu site de RASAT'tan da görüntüler var. RASAT daha düşük çözünürlüklü.
@ardazeytin "uydumuz bunu çekebiliyor" diye yayınlamışlardı bunları
@ardazeytin iyi de elin adamı göstere göstere detaylı sunum yapıyor. Bizimki de öyle gizli saklı değil ki. Sonuçta sipariş üzerine yapılıyor.