#akış #AppleCarPlay #AndroidAuto
Araba yok bende ama Apple CarPlay yada Android Auto için bir uygulama yapasım var bu cihazı normal fişe bağlanıp çalışan şekle yada PC ye bağlayabilir miyim? 😀
#akış #AppleCarPlay #AndroidAuto
Araba yok bende ama Apple CarPlay yada Android Auto için bir uygulama yapasım var bu cihazı normal fişe bağlanıp çalışan şekle yada PC ye bağlayabilir miyim? 😀
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 94 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.