Sorun altta paylaştığım grafikten kaynaklanıyor olabilir. Apple çalışanlarının ve sattıkları büyük pazarların böyle bir toplu SMS kültürü bulunmayabilir. Belli yaştan sonra akraban yok, arkadaşın varsa bile internette, çocuklar arayıp zaten sormuyor.. https://teknoseyir.com/durum/715953
Müslüman ülke pazarlarındaki talebi de görmemiş olabilirler.
Sorun altta paylaştığım grafikten kaynaklanıyor olabilir. Apple çalışanlarının ve sattıkları büyük pazarların böyle bir toplu SMS kültürü bulunmayabilir. Belli yaştan sonra akraban yok, arkadaşın varsa bile internette, çocuklar arayıp zaten sormuyor..
https://teknoseyir.com/durum/715953
Müslüman ülke pazarlarındaki talebi de görmemiş olabilirler.
Ciddi misin oha ?
troll isen komik değilsin.
@ouzdoan68 neden trol olayim arkadasim sasirdim sadece
Samimiyetsizlikleri ortadan kaldırıyor işte.
güzel bir yaklaşım
@retotul bende 10 tane felan gönderdi sanırım
@retotul + seçeneği kapatıyor hocam seçilmiyor daha fazla 🙂 fotoğraftaki app storede arananlar bugünki
Gerçekse iphone çöp
Keşke herkesin iPhone'u olsa da bayramlardaki toplu mesaj saçmalığı son bulsa.
buda güzel bir yaklaşım:)
Nasıl gönderilmiyor?!?
3 5 daha ekle sınırı görüceksin
ben 16 kişiye kadar gönderdim bunun üzerine ne kadar çıkılır bilemedim.
10 üstüne çıkmıyor 2 tane iphone ile denedim ama. sizde nasıl çıkıyor hocam
@ouzdoan68 ben velilere toplantı ve bazı duyuru yapacağım zaman toplu sms gönderiyorum sorun olmuyor. 16 kişiye kadar denedim.