Laptop birden kapandı açılmıyor. Tepki yok, ışıklar yanmıyor. Söküp baktım yanan falan birşey gözükmüyor. Anakarttan başka ihtimal yok sanırım? Model: MSI GE70 2OE 209XTR
Son bir saat içinde 179 ziyaretçi, 96 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Hele bi dur kardeş ortalık karışık zaten 😀
Valla şu an benim için ortalık daha fazla karışık 🙁
Onu denedim yazmayı unutmuşum yemedi
@orcun 300 dolar + vergi + kargo geçmiş olsun o zaman satsam bu kadar etmezdi heralde. Kaldık bilgisayarsız
@protego nerden aldın laptop u
Bir teknik servis bul ona ver
@fatihy sanalmsrketim.com garantisi bitti gitti zaten...
Açma tuşu bozulmuş olabilir İçine toz kaçınca ve ıslanınca yapıyordu benim laptopta Kısa devre ile anakarttan çalıştırmayı dene hocam
Yok hocam çalışırken birden kapandı tuşla alakası yoktur, anakarttan nasıl çalıştırılıyorki laptoplar'da öyle bir özellik var mı? Bir de hiçbir ışığı yanmıyor, normalde açık olmasa bile güç ışığı yanıyor
@protego aynı pc anakartında olduğu gibi tuşa giden kablolar var Lehimli Tornavida ile dokundurunca açılıyor
@orcun Orçun sen anlarsın, normalde bu bilgisayarı satmak isteseydim kaça satardım? Bozulmadan önce yani...
i7 4700
GTX765M
8 GB RAM
128GB SSD + 1 TB HDD
1080p 17.3" ekran
@protego Parça satacaksan ssdne talibim 😀 Gider ayak birilerinin işi görülsün dimi
@irfansener 😀 Yok hocam bozulmasaydı ne olurdu diye soruyorum. Çünkü anakart gittiyse 1000 lira üstünde bir masraf çıkacağı belli. PC'nin fiyatı ne olurdu onu merak ediyorum. Ona göre hareket edeceğim. Ha diyelim laptop'ı yaptırmadım o durumda SSD'yi muhtemelen saklarım belki kasa toplarım falan diye ama belli de olmaz şimdi 😀 Sonuç olarak aklımdasın bi bakayım da nasıl bir masraf çıkacak..
@orcun Hmm gene tahmin ettiğimden fazla ediyormuş tamir düşünebilirim o zaman 😀 İşte durduk yere kapandığı için güç düğmesiyle ilgili değildir diye düşünüyorum. Bataryayla da çalışmıyor direkt kabloyla da çalışmıyor. Artık sorun güçteyse bile anakart üzerindeki kısımdan gitmiştir sanırım.. @melih-atmaca 'nın dediğini de denedim üşenmedim gece tamamen söktüm cihazı ama tık yok. Işık bile yanmadığı için tahminimce anakart gitti.
@protego İkinci el piyasaını bende takip ediyorum. İzmir için konuşuyorum son 1-2 aydır kimsenin parası yok piyasa durgun ama cihazının ederi 2000 üzerinde ölü hali bile 1000in üzerinde gidebilir
selamlar sorun nasıl çözüldü bilgi verebilir misin?
1 gun sonra kendi kendine duzeldi
@protego çok enteresan
@protego Aynı PC aynı problem oyun oynarken kapandı hiçbir ışık yanmıyor söktüm herşey görünende normal şuan nasıl sizin sorun var mı ? Servise mi götüreyim bir gün bekleyeyim mi sizce?
@protego bir de beklerken pili cikartayim mi?