#akış Telefonla kullanmak için şu şöyle bir ürün almak istiyorum http://urun.gittigidiyor.com/fotograf-kamera/yeni-140-cm-cep-telefonu-tripod-ve-fotograf-makinesi-140-cm-telefon-tutucu-hediyeli-271045642 . Kullanan, almış olan var mı bu tip ucuz tripod ve yorumlarınız nelerdir. (Telefonla time lapse ve uzun pozlama denemeleri için istediğimden çok pahalı bir şey almak istemiyorum.)
Not. Bu arada akış etiketine artık gerek yok mu? Bir süredir takip edemiyorum siteyi.
Son bir saat içinde 137 ziyaretçi, 12 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Bunun aynısı var bende. Belki de budur. Markasını bilmiyorum.
10 yıllık var sanırım. Hala taş gibi.
Selfie Çubuğunun başını çıkarıp buna taktım. Yani bu satıcının yaptığı kombinasyonu yaptım ben de. Gayet güzel sorunsuzdu.
hiç tavsiye etmem daha önce bu tip ürünleri vatanda mağaza da incelemiştim bazıları zor ayakta duruyor üç kuruş fazla verip daha güzel bir ürün alınabilir
Benzer bi ürün var N11 den yakın fiyata almıştım Tavsiye etmiyorum hocam Parçaların birleşim yerleri o kadar kötü ki el ile ufak dokunuşta baya oynuyor Evde kablosuz kumanda ile kullanıyorum Dışarıda rüzgarın altında veya bozuk zeminde kullanılacak gibi değil
http://urun.n11.com/tripod-ve-monopod/170-140-105-68-cm-kamera-telefon-tripodu-tripot-fotograf-P138120423
Sanırım bu?
@fist mağaza farklı hocam ama ürün aynı gibi duruyor Benim aldığım 121 cm di
Yorumlarınız için teşekkür ederim. Biraz daha kaliteli bir tripod bakayım o zaman.