Merhaba arkadaşlar, 2 senedir resimdeki rami kullanıyorum tek başına. Kullandığımdan beri resimdeki gibi pc açılışta donup kalıyor tekrar aç kapa yapınca düzeliyor. Fakat son zamanlarda çok fazla olmaya başladı defalarca aç kapa yapsamda aynı ekranda kalıyor arada sırada hata vermeden açılıyor. Tahminimce ramden kaynaklı bir durum yada başka ne olabilir?


Ramin o sari olan giris yerlerini silgi ile arkali onlu guzel bir sil. Tekrar dene.😁 Necdet Delioglu silgi ile hallediyor 😁
Yüksek ihtimal ramdan evet. Hi-level zaten pek önerilen bir marka değil.
Pc yi aldığımda içindeki kendi 2 gb lik ramini taktım sadece, şuanda bir sorun yok 😀 2gb de takır takır çalışıyor 😀
Ramleri ne ilgisi var bu durumun?
Bu rami kullandıktan sonra olmaya başladı, başka ne olabilir ki? Anakart olsa hiç açılmaz.
@batuhan-kabakci ben ekran kartından şüphelendim değiştiğini anlamamıştım.