Merhaba arkadaşlar, 2 senedir resimdeki rami kullanıyorum tek başına. Kullandığımdan beri resimdeki gibi pc açılışta donup kalıyor tekrar aç kapa yapınca düzeliyor. Fakat son zamanlarda çok fazla olmaya başladı defalarca aç kapa yapsamda aynı ekranda kalıyor arada sırada hata vermeden açılıyor. Tahminimce ramden kaynaklı bir durum yada başka ne olabilir?

BeğenFavori PaylaşYorum yap