beyler edge den internete giremiyorum böyle bir hata veriyo başka tarayıcı gayet güzel giriyo internete nedeni ne olabilir acaba #akış

beyler edge den internete giremiyorum böyle bir hata veriyo başka tarayıcı gayet güzel giriyo internete nedeni ne olabilir acaba #akış

Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Mağaza'ya girebiliyor musun?
Hayir giremiyorum
@xxxahmetxxx Hayırlı işler o zaman, İnternet bağlantısında sorun var bazen yeniden başlatınca düzeliyor sonra tekrar gidecek benimde başıma geldi. Görev yöneticisinde boştayken kaç tane işlem çalışıyor? Ben baya uğraştım en sonunda format atıp kurtuldum. VPN vs tarzında bir şey kullanıyormuşsun gibi algılıyor sistem. Yok İnternet Seçeneklerinden Proxy'i kapat cart curt yazmışlar ama öyle bir şey kullanıyorsan kaldır ben kullanmadığım halde sıkıntı çıkmıştı.
@atokyuz bende kullanmiyorum zaten neden oluyor bu hata ya gece gece iş cikardi basima ağ ayarlarini sifirlamayi denesim gine olmadi allah allah 25 tane islem calisiyor
@xxxahmetxxx Bilmiyorum ya yüklediğim bir program yüzünden oldu onu da Netflix'in mağaza uygulamasını kullanırken fark ettim, edge'yi falan kullanmıyorum o yüzden öyle bir şey olsa çok geç fark ederdim, format atıp düzelttim. Baya bakındım hep aynı terane, Microsoft'tan destek almaya çalıştım sonuç alamayınca direkt format attım şuana kadar bir sıkıntı yok.
@atokyuz sifir kurulummu yaptiniz yoksa update mi
@xxxahmetxxx Sıfır, güncellemeler geldi ama düzelmedi bir türlü ifrit oldum ayar oldum sıfırdan kurulum yaptım.
@atokyuz ben su anda onla ugrasmiyim ozamn belki guncellemeyle felan duzelir cunku zamanim yok eger duzelmezse sifir kurulum yaparim son care