Webtekno'nun AKN videosunda SuperOnline'ın m. temsilcisi yeni tarifelerin henüz gelmediğini şimdilik ek gb parası olmadığını söylüyor. Buradan anladığımız iddaalar gerçekti.

Kablonet ise herkesin haziran sonuyla kotalı sisteme geçeceğini kendilerinin devlet firması olarak öncü olduğunu söylüyorlar. Haziran sonu olayı insanı çok fena strese sokar acaba olacak mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap