#akış

Arkadaşlar selam,

2-3 sene önce gündem değerlendirmelerinden birinde Gamsız ile LP AMD mantle yüzünden baya hararetli bir şekilde tartışmışlardı. LP bundan bi şey olmaz, steam'de kaç tane amd kart kullanan var ki? vs. demişti, Gamsız da ısrarla karşı çıkmıştı. Hangi bölüm olduğunu hatırlayan var mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap