#akış
Arkadaşlar selam,
2-3 sene önce gündem değerlendirmelerinden birinde Gamsız ile LP AMD mantle yüzünden baya hararetli bir şekilde tartışmışlardı. LP bundan bi şey olmaz, steam'de kaç tane amd kart kullanan var ki? vs. demişti, Gamsız da ısrarla karşı çıkmıştı. Hangi bölüm olduğunu hatırlayan var mı?
Mr. Transkript bulur @frt 🙂
biraz baktım ama bulamadım 🙂
14-26 ekimden bir önceki galiba yada 2
LP haklı çıktı yalnız. Mantle' a AMD artık destek vermiyor. Yeni ismi Vulkan oldu. Onun geleceği daha parlak ama DX tekeli Vulkan' ı da muhtemelen bitirir. Umarım Vulkan yaygınlaşabilir. 🙂