Az önce Call Of Juarez: Bound In Blood'ı bitirdim. Çok etkileyici ve şaşırtıcı bir hikayesi var. İlk oyunun öncesinde geçiyor. İlk oyundaki karakterin geçmişi ve kardeşleri işleniyor. Hikayeyi tam anlamak için ilk oyunu da oynamanızı tavsiye ederim.
Oyuna verebileceğim tek eksi nokta ikinci oyunda ilk oyundaki bazı mekanlar içerisine biraz daha ot, kutu, kulübe filan eklenerek kullanılmış. Ama hikayede ilk defa gelindiği şeklinde gösteriliyor.
Türkçe yamasını hazırlayan arkadaşlara teşekkür ediyorum ve sizlere kesinlikle oynamanızı öneriyorum.

Zamanla çok iyi silahlarının olması baya hoşuma gitmişti benimde
Bende en kısa zamanda o seriyi baştan oynamak istiyorum. Gunslinger oynadım biraz ama baştan başlarız artık 🙂
O da indirimde şu anda.
@ozgurg serinin bütün oyunları ne kadar şuan?
@hamdi Hepsi 43.74₺ yapıyor. Bundle yok. The Cartel hiç sevilmedi, onu almazsan 33.74₺. Gunslinger ve Bound In Blood'ın demosu da var.
@ozgurg hmm, komple bi bundle felan olsaymış aslında hiç fena olmazmış. Neyse sağol, bir bakıyım ben..
@hamdi Ben ilk 2 oyunu aldım ve her biri daha çok indirimde idi. İlk oyunu mesela 4.5₺'ye aldım. Elinde başka oyun varsa beklemeye değer.
@ozgurg acelesi yok zaten, daha iyi bir indirim olursa topluca alırım 🙂