Eşimde Lg G2 vardı ve telefonları değiştirdik. Ben de Android 5 güncellemesi yaptım. Yaptıktan sonra evdeki 50 mbitlik kablonet kablosuz modeminden speedtestle en fazla 3.5 mbps ile bağlanıyorum. Eşime verdiğim Sony xperia z5c da hiçbir sorun yok, hızlı bir şekilde bağlanıyor. Bir de bazen dokunmatik tepkisiz kalıyor. Kapatma tuşuyla kilitleme ve sonrasında açma ile düzeliyor. İnternette bir bilgi bulamadım sadece önceki versiyona geri dönme öneriliyor. ben de Kitkata dönmek istedim. 2-3 tane farklı bölge stok rom denedim ama yüklemeyi yapamadım hata veriyor. Ben de rootladım belki başka rom yüklerim diye ama rom da bulamadım cyanogenmod da gitmiş. Şimdilik bu şekilde kullanıyorum ama bağlantı hızı ve dokunmatik sorunu canımı sıkıyor. Bin pişman oldum güncelleme yaptığıma.... Bu konuda herhangi bir tavsiyesi olacak olan var mı? Ne yapabilirim?

BeğenFavori PaylaşYorum yap