Merhabalar;
Bir konuda yardımınıza ihtiyacım var.
MSI Nvidia GeForce GTX 1060 3GB OC 192Bit GDDR5 (DX12) PCI-E 3.0 kartım var.
Bildiğim kadarı ile bu kartlar yoğun kullanılmadığı zaman fanlarını kapatıyor. 60°C üzerinde fanlarını açıyor diyor heryerde. Ancak benim fanlarım sürekli çalışıyor. Driverları sürekli güncel tutuyorum. GPU sıcaklığı 27-31 derecelerde sürekli. Ancak fanlar sürekli aktif. Acaba Gaming serisi olanlarda mı fanlar duruyor. Bununla ilgili net bilgi yok internette. Bilgisi olan yardımcı olabilirmi. Fanların kendiliğinden durmasını nasıl sağlayabilirim.
Teşekkürler.
#akış

Afterburner ile ayarlamiyor musun. Belli sicakliga kadar dusuk devirde calissin.
Twin Frozr serisinde fanlar duruyor.
Bendeki kart bu. Anladığım kadarı ile Kırmızı renktekiler Gaming Serisi. Ve bunlarda Silent-Gaming-OC modları var. Silent modda fanlarını durduruyor galiba.
Bence durdurabilse daha iyi. Fan kendi ömrünü tüketiyor. Benim Asus HD 7950'nin fanları düşük devirde çalışırken çok can sıkıcı bir ses çıkarıyor. (cool whine değil çünkü elimle fanı durdurunca ses kesiliyor.) Yüksek devirde daha az rahatsız edici olabiliyor bazen.