Arkadaşlar oyuncu kulaklığı tarzı bir şey almayı düşünüyorum. Steelseries Siberia 200 ve Kingston HyperX Cloud Stinger arasında kaldım. Hangisini alayım sizce? Kullananlar varsa yorumlarını bekliyorum. #akış #TeknoYardım
Teknoseyir gündemi
#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#diecast#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 261 ziyaretçi, 65 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
logitech almada 😀 ne alırsan al 😛
Yok Logitech düşünmüyorum zaten 😀