Arkadaşlar elimde nokia Lumia 925 ekran camı var isteyen olursa verebilirim. Tabi ki ücretsiz...
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ayıptır sorması kargo gönderim ücretine değecek mi? 🙂
Doğru diyorsun da kargo ne kadar tutacağını da bilmiyorum ki. Belki ptt kargo az tutar...:) işine yarayacak olan beklemek istemeyen insanlar olabilir. Bana 1,5 ayda gelmişti. Tam hatırlamıyorum ama 40 tlye almıştım galiba... Bulabilirsem yapıştırıcısı ve uv lambasını da gönderirim.
@drsbk 5 tl yi geçmez küçük bişi ise
Amoled ekran dahil mi 😞
Maalesef sadece ön cam...