Bu yazıyı herkesin okuması gerekiyor, özellikle çikolata severlerin.
http://kirmizitilki.com/2016/08/07/bayildigimiz-meshur-kakaolu-findik-ezmesinin-mide-bulandirici-uretim-hikayesi/
Not: bu yazıyı @demoksil adlı kullanıcının bir yorumunda gördüm
Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Sarelle'de durum ne? Oldum olası Nutella'dan daha çok sevmişimdir. Sarelle'de de aynı durum varsa bu "kakaolu fındık ezmesi" hikayesini bitireceğim de...
Bazı firmalar ismini değiştirip yine aynı yağı kullanıyormuş ve zaten paketli bir çok üründe ucuz olduğu için bu yağ kullanılıyor, ama hangi firmaların bu yağı kullandığını bilmiyorum.
İnsan oğlunun bokunu çıkarmadan yaptığı bir şey var mı merak ediyorum.