Levent abi Android'e geçti denildi ama hangi cihaza geçti? #akış
Son bir saat içinde 67 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bilerek söylemiyor bence, reklam algısı oluşturmak istemiyor. Hani "abi bende evde bunu kullanıyorum" durumu olmasın istiyor 🙂
yıllarca nokia 1320 ve asus transformer kullandığını sürekli söyledi. öyle bir düşüncesi yoktur bence.
@systemapps +999
Geçmiş ama halen ofiste bir lumia kullanıcısı var. Nerden mi biliyorum? Bazen o lumia bildirim sesini duyuyorum.
aynen. mum ışığında çekilen gündemde sesi geliyordu.