#TeknoSeyiriOSUygulaması #TeknoSeyir #akış #HaberinizOlsun #HaftalıkGündemeMalzeme #iOS #Apple
Teknoseyir Mobil :
https://itunes.apple.com/us/app/teknoseyir-mobil/id1190131055?ls=1&mt=8
İsminin TeknoSeyir Mobil olmasının nedeni TeknoSeyir diye isim alınmış olması. Büyük ihtimal iTunes de yayınlanan PodCast için alındığı için öyle diyor 😀
Uygulama iconunu ve mağazadaki iconu yapan @coolnquiet
Teşekkürler
@ozgurg @yhackup @dxdiag @brave @cartman @hamitozlu

Ben teşekkür ederim asıl da ben niye teşekkür aldım ya 😀
Test ediyodum orda yorum yaptın diye 😀 https://teknoseyir.com/durum/618373#comment-2417995
@miragessee ahahahahah mizah kazanmış eyvallah 😀
Üst köşedeki 2 nedir?
https://play.google.com/store/apps/details?id=ozgurgorgulu.teknoseyircom&hl=tr bundaki ... olanla aynı
2 tane sekme var yani 1. sekme 2. sekme 2. sekme deyken soldaki menülerden birine basınca 2. sekmede açılıyor. 1. sekme yerinde duruyor. Etiketler hep 2. de açılıyor.
@coolnquiet ile o simgeleri kullanmak yerine 1 2 yazmanın daha anlaşılır olduğunu düşünmüştük 😀
@miragessee mantıklı ve kullanışlı teşekkürler
@miragessee Yeni sürümde sekmeleri kaldırdım. 🙂
https://teknoseyir.com/?s=%23TSAndroidUygulamasiGuncelleniyor Burada son sürüme ait bazı görüntüler mevcut.
@ozgurg ne zaman yayınlanacak? 😀 yada demo apk alabilir miyim?
@ozgurg bi de şu sorunun cevabını 😀 https://teknoseyir.com/durum/592034#comment-2332445 Soru: bildirimler için hangi servisi kullanıyorsunuz ve ücretsiz mi? Yada nasıl çalışıyor?
@miragessee Arka plan servisi yazdım, o şekilde giriş yapıldıysa bildirimleri listeliyorum. Harici bir hizmet yok.
Yayınlanma konusu karışık biraz. Hem iş yoğunluğumdan ilgilenemiyorum hemde yöneticilerin site konusunda ilgisiz olması yapma hevesimi sömürüyor.
@ozgurg iOS da öyle olmuyor yav 😀 Projeyi atarsan ben yardım ederim 😀 Zaten şifrelememişsin kodlar gözüküyor 😀 biraz kurcaladım
@miragessee Yeni sürüm yayınlanırsa açık kaynaklı yapmayı düşünüyorum.
@ozgurg sen yaparsan bende yaparım 😀
@ozgurg bu arada arama kısmında blog yok heralde şuan yayında olan uygulama da da yok. Soldaki kategorilerden Bilim Hobi Ağ olanlarda yok galiba yenisi çıkmışken onlarda eklenebilir 😀
Edit:
Bilim ve Ağ ı gördüm Hobi yok heralde sadece (yeni olanda)
@ozgurg açık kaynak oldu. https://github.com/miragessee/TeknoSeyiriOSv1 https://teknoseyir.com/blog/teknoseyir-ios-uygulamasi-v1-part-3-son-part
Bildirim gelince nasıl haberdar ediyor ? Ayarlarda göremedim.
etmiyor 😀 o iOS da bu taraftan (client) tarafından yapılamaz 😀 hamdi abi eklerse siteye öyle bir özellik o zaman olabilir sadece. http://www.yasinturkoglu.com/ios-da-uzaktan-bildirimler-nam-i-diger-apns-apple-push-notification-service-remote-notifications/ push.php deki gibi.
@hkellecioglu
@yhackup arka planda servis çalıştırmak yok iOS da
@yhackup donanımhaber de değişik servislerden bahsedenler var hepsi yanlış bilgi gerçi kullanıcı onlar hep
@yhackup şimdi araştırdığında background fetch diye bir özellik göreceksin o home tuşuna 1 kere bastığındaki durum. Uygulama arkada hala açıksa yani. Tamamen kapalıysa olmuyor.
@yhackup android de bende yapabilirim 😀 iOS farklı
@yhackup bu servis değil yalnız uygulama kapalıyken çalışmaz
@yhackup https://gelecegiyazanlar.turkcell.com.tr/konu/android/egitim/android-401/broadcastreceiver-kullanimi
@yhackup asynctask özelliği var tabi yoksa image yüklenirken felan kasar 😀 ama o özellik çözüm değil
@yhackup bu arada telefon dan yazdığım için zor yazıyorum yazdıkça gönderiyorum kusura bakma 😀
@yhackup yok
@yhackup apns (apple notification servise) üzerinden ilk attığım yorum
@yhackup şuan evdeyim BR kullanmadan da oluyor olabilir ama en çok kullanılan yöntem olduğu için onu attım. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.smartalarm.mirag.smartalarm şu uygulama da kullandım. Diğer Android & Unity uygulamarım için http://www.kariyer.net/ozgecmis/hakanunal
@yhackup bilmem 😀 o uygulamaya 500 karakter bi yazı yolluyon mesela koyduğun . , ( ! gibi şeylere dikkat ederek otomatik 140 karaktere göre ayarlayıp yayınlıyor direk 😀 En azından ilk yaptığımda çalışıyordu 😀 Twitter kullanmadığım için kendim kullanmıyom ama bi tane twitter api si kullanan uygulama olsun diye öyle 😀 CV yi dolduruyoz 😀 Belki isimler de dolu gözüksün diye uzundur 😀
@yhackup niye bakmasın şuan çalışıyorum 😀
@yhackup gösteriririz telefondan :d
Herhangi bir iOS cihaz bulunca deneyeceğim.
laglı bir deneme iş görürse web e yüklerim 😀
biraz önceki bi sürümün web hali https://appetize.io/app/90g21bu6t682kaw8x1hfct3a6r?device=iphone7&scale=75&orientation=portrait&osVersion=10.0
o site güzel apk da atılıyor ama laglı
@miragessee Soldan kayan menü iOS'in kendi tasarım standartlarında var mı?
@ozgurg yok 😀 Hindistanlı biri yapmış onu original versiyonu https://github.com/ashishkakkad8/AKSwiftSlideMenu ben biraz değiştirdim. https://github.com/miragessee/AKSwiftSlideMenu
Güncelleme yayında: https://itunes.apple.com/us/app/teknoseyir-mobil/id1190131055?l=tr&ls=1&mt=8
Güncelleme yayında v2:
https://itunes.apple.com/us/app/teknoseyir-mobil/id1190131055?ls=1&mt=8