Konu açıldı da kaçırdım mı bilmiyorum ama kaçıranlar izleyebilir. Fiyattan ziyade neler ve nasıl olacağı açıklanıyor. Sanki bu sefer başaracağız ?!
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Ben almayı düşünürüm. Ama yerliyse fiyatı da makul olmalı tabi
Fiyat için D segmenti arabayı c fiyatına satıcaz dedi videoda bakan ama hangi markanın d si hangi markanın c si? Ben yinede ilk etapda fiyat performansı uygun olacaktır diye düşünüyorum.
D segment arabayı c segment fiyatına vereceklermiş 50-100 arası tahminen 75 olur 😀
75 olduktan sonra neden alayım? 50 den aşağı olmalı. En azından Türkiye'de
@manikdepresif d segment aracın 150 bin olarak düşündüm onun yarısı vergi desek diyerek 75 dedim. İnşallah 50 nin altında olurda alabiliriz ama zannetmiyorum bu kadar çalışma var olamaz gibi
@samedl Sizin hesabınıza lafım yok. Ama 75 ve üzeri olursa biraz zor tutunurlar diğer markalar karşısında. Almak bir risk çünkü. Üç gün sonra vazgeçtik derlerse elimizde patlar araçlar
@manikdepresif aynen benim düşüncem ilk araçlar okadar ucuz olmaz ama satılırsa çıkışından 3-4 sene sonra çok uygun fiyata araba alabiliriz
@samedl Bence ilk araçlar ucuz olmalı, zararına satılmalı hatta
Fiyatını uygun yapsalar her türlü alırım.
Puhahahaha. Bu kamuflaj araba çıktığında renk seçenekleri arasında olacak herhalde. TV'ye çıkıp çıkacak arabanın kamuflajlı halinin önünde röportaj vermek nedir? Allahım, her işimiz tamamen şekil...
valla bu adamda bu kadar ilgili bilgi olduğunu bilmezdim. umarım hayaller vs gerçekler olmaz...