Süper bi şey
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

süper bir şeymiş
Videoda gördüğüm kadarıyla yazarken gecikme var gibi.
e-ink ekran teknolojisiyle alakalı bi şey her halde gecikme
Yurt dışında mutlaka çok fazla talep olur ama 716 dolar gerçekten bizi zorlayacak bir rakam.. ama cihaz gerçekten çok güzel ^^ kobo glo kullanıyorum. keşke benim olsa dedim 🙂
716 dolara hiç şansı yok. Samsung Note serisiyle de (e-ink olmadığını biliyorum) insanlar ince uçlu kalemle not alabiliyor.
Benim temennim Çinlilerin olaya el atması
Bence $700e bile tutar. PDF okumak için büyük ekranlı e-ink cihaz isteyenler var, bunun üzerine bir de düşük gecikmeli not alma eklemişler. Hiç birşey olmasa, buna benzer cihazlar arasında rekabeti artırır.
@kman Türkiye fiyatı 3000 TL olacak bir cihaz kaç kişiye hitap edebilir?
@arandur işi pdf okumak olan insanlar var, onlar bundan önce eski model büyük Kindle veya Sonylere $800 civarı paralar veriyorlardı. Şimdi daha azını verip hemde daha fazla özellikli olanını alacaklar.
Tutacak dediysem fatih projesiyle bütün öğrencilere verilecek demek istemedim. Bu tür bir cihazın pazarı var ve vaat ettiği şeyleri yapabilse o cihazların en iyisi olacak.