Merhabalar, Lenovo Vibe S1 kullanıyorum (6.0) pil konusunda biraz kafam karıştı Wi-Fi çok fazla güç tüketiyor Bt ve wireless taramaları,konum taramaları kapalı olmasına rağmen. Bu kadar güç tüketmesi normal değildir herhalde?
#TeknoYardım #wifi #akış #android #Lenovo

BeğenFavori PaylaşYorum yap